Friday, June 18, 2010

Nyamuk?? Lebah?? Kuda Belang??

Hollaa semua... Hhmm, apasal la ak nak buat tajuk cam kat atas tu erk?? Nak tau kenapa?.. Kisahnya begini... [[sila rujuk gambar di bawah]].


Actually semalam ak pakai Baju Belang2 ni gi ofis.. Dan ni bukan la first time ak pakai gi keje, banyak kali gak la.. Tapi, tah kenapa bila semalam [[b'samaan 17/06/10]] aku pakai, ketiga2 gelaran diatas t'kena kat aku.. Ishh, same ke baju aku ngn nyamuk??, lebah?? n kuda belang??

Fikir2 jap, memang de same la kot..hihi.. Marah??? emm, tak la.. Ak tak marah pun..Bila balik rumah, ak gelak sendiri2.. Kelakar la plak tiba2 dpt 3 gelaran sekali gus..huhu.. 1 peristiwa lain pasal baju belang2 ni gak, mase ak gi kedai topup sebelah umah ak.. Secara kebetulan, 4 org yg ada dalam kedai tu semuanya berbaju belang..hihi..Terus aku gelak besar , x cover langsung.. ^_^..hihihi..



------------------------------------------

Ape2 pun, aku suka je pakai baju ni..*_*

No comments: