Thursday, July 16, 2009

GiLer betul.....ArRgHhhh...

Pd pendapat korang, ape nasihat t'baik yg patut diberikan kepada seorang manusia yg susah sgt nk paham bahasa manusia ni (dlm erti kate lain sengal/x paham bahase) ???? Aku dah x sanggup nk ngadap manusia ni lg...boleh jd gile gak klu dia lama lg kat sini..grrrrr.. Tak tau la ape yg ade dlm kepale manusia ni, nak kate x bijak..ermm..kdg de gak bijaknye.. Dan kadang2 terlebih bijak sangat la plak, sampai "tak tercapai akalku"..hihihi.. dari pg tadi asyik membebel2, merapu meraban, m'ngomel2...semua la ade.. Kalau masuk pertandingan b'cerita, konfem boleh menang punya..Juri semua terpaku dengar dia bercerita..=P

Aku de gak sorang kawan yang bleh di katakan agak gile2 perangainye..tapi xde lak aku rase nak gile walaupun hari2 dia suruh aku bunuh diri je..hehehe.. "Kawan penawar duka", mungkin tu la yg menyebabkan aku ok je kawan ngan dia..(^_^)..

Hhmmmm...ape2 je la.. aku cuma boleh b'doa semoga manusia yang sengal ni akan kembali pulih perangainye dan tak akan mengganggu hidup aku lagi..(^_^)

No comments: