Thursday, July 23, 2009

Seribu Impian (^_^)

Seribu Impian
Disenjakala begini
Teringat kembali
Teman-teman lama dahulu
Yang pernah sama mengharungi
Pahit dan manis dirasa
Sehati sejiwa
Tak mungkin ku lupakan segala
Saat suka dan duka
Susah dan senang kita bersama
Rentasi rintangan yang ada
Tiada sempadan yang memisahkan
Kasih sesama kita walau badai tiba
Seribu impian telah pun kita bina
Demi masa depan...
Tenggelam jauh dalam khayalan
Di buai alam mimpi
Kenangan lalu menjelma
Teringat kembali
Di ketika bergurau senda
Mesranya kita bersama
Seribu impian indah menghias jiwa
Bagaikan permata...
Setinggi langit biru, mimpi kita
Abadi selamanya...

"Seribu Impian"..satu lagu yang sangat aku suka.. Nak tau kenapa?? Sebab lagu ni mengigatkan aku kat kawan2 ku yg amat aku sayangi (^_^).. Tiap kali t'ingat lagu ni n nyanyi lagu ni, fikiran terus melayang kat zaman sekolah dulu2 "SAM Sg. Merab Luar" ngan zaman study kat "Politeknik Sultan Azlan Shah"...




Hhmmm...Rindulah kat kengkawan semua... (^_^)

4 comments:

~mek^mizahhh~ said...

haluuuuuuuuuuuuu~~~

fai ko pe kaba..??
hehhe~

salfaizura said...

hai fai...hehe pic yang last ni cantik bangat windu kan..ape pon slalu2 la view my blog ok

f A i said...

mizah: haluuuuuuuu mek...ak sht je..hihi..

f A i said...

zura: hai zura..rindu kan kat kengkawan sume..hehehe..