Thursday, October 1, 2009

3rd Floor BanJiR....!!!

- 1st October 2009 -
BANJIR..BANJIR..BANJIR..!!! Sungguh tak disangka, ofis aku kat tingkat 3 boleh dilanda banjir hr ni.. PELIK?? tapi ini kenyataan.. masuk je ofis pagi ni air dh tinggi paras buku lali.. kalau la air tu melimpah time hari cuti, habis teruk la semue barang2 yg ade kat lantai ni.. Kerosakan hr ni pun dah cukup dasyat..ish..ish.. Memang ofis ni nak mintak dibasuh kot..hihi..
** Bergotong-royong basuh office **



** punca banjir **

Semalam 30th October 2009 satu gegaran melanda bahagian pantai barat Malaysia.. aku tak pasti sgt la sebab pe kan.. yg pasti agak menyeramkan la gak, sbb aku dpt rase badan aku bergoyang2.. =) hihihi..

-- mungkinkah ni kesan dr gegaran semalam?? --

*p/s: aku lum sempat lagi nak wish raye kat korang semue..maklum la dah lame x update blog.. SELAMAT HARI RAYA, mohon Maaf Zahir & Batin (^_^)..

No comments: