Wednesday, February 3, 2010

boToL aYaQ sAya..lalala~~

ffuuhh..setelah sekian lama aku berkhidmat di Priority Synergy, baru la kali ni aku ada botol air aku sendiri..hihi Dekat 2 tahun gak la aku mengumpul duit nak beli benda ni (yo2 je..padahal malas). Dulu2, aku hanya guna botol air mineral yang di beli dari kedai je.. Sampai kemek2 botol tu aku kerjakan..hahaha..(tahu2 je la, plastik kena air panas..=p). Then aku bertukar kepada botol air coklat Dutch Lady plak, yang ni tahan ket bila kena air panas..

-- comeyy tak?? --

[[saje nak puji sendiri..hihi..]]

Dan akhirnya pada tanggal 7 December 2009 (ingat lg date ni sbb de remark aku cuti time tu kat kalender..hihi), dengan rasminya aku telah menghadiahkan sebiji botol air "Relax" kepada diriku [cewwahhh] utk aku gunakan sampai la sekarang.. Ala, baru bape bulan je pun..hihihi.. Jauh tuu aku gi beli, kat Banting (ade urusan bank, tu yg gi Banting tuu =p)..




** saya SAYANG BOTOL AIR saya **
- hehehehhehehe -
....T.H.E - E.N.D....

No comments: