Monday, November 30, 2009

Aku Dan Diriku

Aku -- ialah saya yang bernama FAI..
Diriku -- kehidupanku, hari2 ku, kesukaanku..


Hhmm...tak tau la ape motif dan kaitannya antara Aku Dan Diriku, mungkin tiba masanya aku nak merapu meraban kot..hihihi.. Dah berkurun rasanya tak menaip kat blog aku ni, dah berhabuk aku tengok. Tak ade ape2 news yg menarik untuk dikongsi dengan korang2 semua yang sudi menjenguk ke blog aku ni.. Ape2 pun, terima kasih bebanyak buat kamu2 yg masih sudi singgah di sini ya..^_^

Aku Dan Diriku -- kebelakangan ni aku sangat2lah suka untuk bermadah, bersajak, berpuisi n bernyanyi.. Hinggakan, kadang2 aku sendiri pun tak paham, ape ke hal nya yg jadi kat aku ni hah??hhmm... Jika korang perasan post2 aku dalam bulan November ni, majoriti post2 yg ade hanyalah sekadar kata, madah2 yg kononnya aku anggapkan sajak..ceewwaahhh.. (mcm la pandai sgt nk bersajak =p)

Idea2 utk setiap kata2 yang aku coretkan tu semua, datang dengan sendirinya.. Tiada ugutan mahupun paksaan dari mana2 pihak =).. Tahukah korang?? Aku dapat rasakan, alangkah gembiranya hati bila dapat melengkapkan tiap2 rangkap madah/kata2 yang dah aku mulakan.. Kerana, kebanyakkan kata2/coretan2 itu semua melambangkan perasaan yang sedang aku alami.. ^_^ [tp xsemuanya k]

Hhmm...cukuplah dulu buat kali ni.. Dah tak tau nk taip pe lg ni.. So diharapkan korang2 semua jangan la berasa jemu or geram bila jenguk kat blog aku ni ye.. Kalau2 tiap2 kali korang jenguk asyik2 ayat2 jiwang je yang ade..hehehe.. Jumpa Lagi... ~~(^_^)~~

No comments: