Wednesday, November 4, 2009

T.E.R.K.I.N.I.

Lately, macam2 perkara jadi kat aku. Ada yang menggembirakan, menyedihkan, menyakitkan hati, membuat aku terharu n macam2 lagi la. Orang kata, perkara yg sedih usah dikenangkan, biarkan ia berlalu n jadikan ia satu pengajaran dalam hidup. Aku setuju dengan pendapat tu, so adalah lebih baik aku biarkan peristiwa sedih yg agak menyakitkan hati gak tu lenyap dr ingatan [[moga2 berjaya diupuskan..amin..]].
**************************************************
G.E.M.B.I.R.A. <----- aku sangat2 gembira sekarang ni, nak tau sebab apa?? InsyaAllah kalau tak de aral melintang, kengkawan zaman sekolah rendah aku nak wat REUNION tahun ni. Hhmmm..rase best sangat, dah lame x jumpa diorang2 semua tau. Even aku still macam dulu, ada je dok kat Kampung Sijangkang tu, tapi masih tak berkesempatan nak berjumpa dengan kengkawan zaman kanak2 ku. Thats why rase teruja sangat.
***************************************************
Idea ni muncul selepas ak berjaya meng'upload gambar2 zaman sek dulu kat facebook. Seronok sangat dapat kumpulkan kengkawan lama n baca komen2 diorang kat gambar2 lama tu. Masing2 dilamun rindu dengan zaman sekolah dulu2 n rindu kat kengkawan semua.
***************************************************
Maka untuk 1st reunion kami, kitorang planning buat dekat kampung je. Itu lebih baik, dekat dan menjimatkan kos. Sekarang ni masih dalam proses mengumpulkan kengkawan dak kelas 6 Merah '98, try contact seramai yang boleh untuk join reunion ni. Hopefully, semua dapat join la kan, baru la best. Isshh...lame gilerr tak jumpa mereka2 semua. Pasti mereka semua dah besar panjang kan..hihi.. Zaman sekolah dulu kecik2 je semua, comey2..^_^..
****************************************
**Aku Rindu Kamu Semua (^_^) **

No comments: