Wednesday, November 25, 2009

.. InSaN BiAsA ..

Aku manusia biasa..
Punya hati dan perasaan..
Aku manusia biasa..
Yang juga punya keinginan..
Aku manusia biasa..
Hanya ingin berkongsi rasa..
Rasa dari hati dan minda..
Sekadar untuk renungan bersama..

Mungkin jua caraku salah..
Mungkin jua caraku tidak betul..
Mungkin jua caraku tidak sesuai..
Dan caraku tak dapat memenuhi kehendak semua..
Tapi siapalah aku ini..
Hanya seorang insan yang tak punya apa..
Berbekalkan pemikiran yang tidak seberapa ini..
Ku tetap ingin bercerita..


+++++++++++++++++++++++++++++

Sejak kebelakangan ini, aku asyik dengan kesukaanku untuk melahirkan rasa hati dengan kata-kata. Coz, dari kata2 itu dapat aku rasakan sedikit ketenangan terbit di hati ini. Maka kamu semua janganlah berasa hairan kalau Blog aku ni di penuhi dengan madah2 yang tak berkesudahan..hihi..

No comments: