Monday, January 11, 2010

saya sangat suka.....

::Muzik::
tak kira apa2 muzik sekalipun, aku layankan je.. bila sampai masa aku pegang remote Astro, tak de channel lain aku bkk melainkan channel 705, 713, 714.. [703 afc tu pun ak layan gak..hihi].. semua channel yg berkaitan lagu aku bkk..huhu.. Baru2 ni dgr lagu "Genie In The Bottle" by Christina Aguilera, teringat zaman muda2 dulu melayan radio Hitz.fm.. ^_^


::Karaoke::
bila dah layan muzik, tak sah kalau x karaoke [dlm istilah pasarnye karok..uhukhuk].. bila rase bosan n mood nak karok, mikrofon menjadi hak milik aku..hihi.. Kat rumah lagu2 yg ada semua lagu2 rock kapak, aku layankan je.. Walaupun suara aku x sehebat Siti (siti mane erk??si tikus??huhuhu..) ,kalau korang dengar betul2 bleh kalah gak siti tu..hahaha..[perasan lebih ket..aku sedar diriku ini,.jgn mrh erk ..=p]..


::Menari::
uish..ni acah je ni, bkn pandai menari pun.. Takat lompat2 tu boleh la..hahaha.. Excercise baik utk kesihatan, so sambil2 layan muzik n karok, boleh la merenggangkan otot2 bdn yang dah lame kaku membeku tanpa gerakan..hihi.. [psst: aku sedang berusaha utk mengurus kan bdn..=p]

::Makan + Minum::
apa2 pun boleh, janji aku lalu nak makan..[lalu = ada selera].. Kalau korang nak belanja ak McDonald, order kan utk ak "Double Cheese Burger" erk..hihi.. Air febret teh-o-ais, so simple n tak yah pk panjang nk order air pe..




**sekian dulu ye..nak letak gambar, tp xtau gambar pe..hihi..layannnnn *_*

No comments: